Nytt försök...

Mitt enda nyårslöfte i år var att jag skulle skriva mer. Hittills har det inte gått alltför bra, men nu ska det bli ändring på det! Så jag hade än en gång tänkt försöka återuppliva den här bloggen. Vi får se hur länge det håller den här gången…

Idag har jag återigen varit på Kungliga Bibliotekets klipparkiv och utan större resultat letat efter ledare och debattartiklar om den nya invandrarpolitik som Sverige införde år 1975. Min teori är att debatten redan var avgjord år 1975 och att jag bör söka mig längre bakåt i tiden för att hitta den. Suck…


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 @ 06:59:31
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0