Slappdag

Gårdagens seriepremiär, min första tävlingsmatch på 4-5 år, slutade med förlust 1-3 och det såg inte särskilt bra ut. Visst, vi är inte så samspelta och saknade några viktiga spelare, men om vi inte höjer oss avsevärt lär det inte bli många poäng den här säsongen. Laget vi mötte var inte ens särskilt bra; att vi förlorade berodde mer på att vi var dåliga än att de var bra. Det lär finnas bättre lag i vår serie.


Idag har jag gymmat och sett på fotboll. En riktig slappdag, med andra ord. I morgon och på tisdag lär jag behöva sitta och mögla på KB igen om jag ska ha något vettigt att komma med till seminariet på onsdag…


Kommentarer
Postat av: Michelle

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-13 @ 02:58:10
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0