I-landsproblem

Jag har någon gång haft boken Fånga bilden av Göran Segeholm, men jag kan inte minnas om jag lånade den eller köpte den. Den finns inte på Sollentuna bibliotek, så jag kan inte ha lånat den därifrån. Den finns på Södertörns bibliotek, men jag kan inte minnas att jag lånat någonting därifrån före den här terminen. Enligt min beställningshistorik på Adlibris har jag inte köpt den därifrån. Då återstår två alternativ: antingen köpte jag den på Harrys – och i så fall är den spårlöst borta – eller så fick jag tag på den på… något annat sätt. Kanske lånade jag den av en klasskamrat. Jag kommer verkligen inte ihåg.


Det är lite surt, för jag hade tänkt lära mig fota nu i sommar. Det är verkligen på tiden; jag halvsov mig igenom fotokursen på Journalistik A och medan flera av mina klasskamrater kan fota så är jag knappt bättre än en som nyss la händerna på en systemkamera för första gången. Jag lär med andra ord behöva köpa den där boken, trots att den mycket väl kan ligga och skräpa i någon vrå här i huset...

PS. Jag har varit bortrest en del på sistone, därav bristen på aktivitet i den här bloggen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0