Fullt upp

Oj oj, nu var det väldigt länge sen jag skrev något här. De senaste veckorna har jag för omväxlings skull haft väldigt mycket att göra. Det började med att vi hade en kurs i undersökande journalistik där vi skulle genomföra ett kort grävprojekt. För mig och min arbetskamrat gick det inte särskilt bra. Faktum är att det gick otroligt dåligt. Jag kan inte minnas att jag misslyckats så totalt med ett skolarbete sen den där gången i mellanstadiet då jag skulle skriva om Selma Lagerlöf och knappt hade börjat när arbetet skulle vara klart. Vi fick en restuppgift samtidigt som vi skulle börja en ny delkurs, som dessutom var helt på engelska. Restuppgiften skickades in i början av den här veckan och det är väl först nu jag börjar komma ikapp med allt vi ska läsa den här delkursen.

En positiv sak är dock att det börjar rulla på riktigt bra med skolbandet. De senaste veckorna har vi börjat repa en ny låt nästan varje rep, och det är bara en tidsfråga innan det är dags för vår första spelning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0