Ett litet avsked

Idag köpte jag ett nytt anteckningsblock. Sen kollade jag igenom det gamla och blev nästan lite sentimental. Jag antecknar väldigt sparsamt, så en hel del får plats på de 70 sidor som ett vanligt anteckningsblock innehåller. I mitt gamla anteckningsblock har jag anteckningar från Historia C och ända tillbaks till början på Historia A. Och utöver skolanteckningarna: intervjufrågor från praktiken, instruktioner till JDT:s föreställning "Skyddsrum", några versioner av spexbudgeten och Söders Husband-affischer. De senaste två åren av mitt liv i pappersform. Och nu har jag massa tomma blad att fylla med nytt intressant innehåll.

Bortsett den lilla episoden har jag inte gjort så mycket idag. Har varit på mitt första samverkansforum med studentkåren, sen har jag joggat. I morgon är det rep med husbandet. Förhoppningsvis kan vi börja spela på riktigt då, men av Facebook-eventet att döma ser det inte ljust ut :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0