Ny kula

Jag har länge funderat på att återuppliva den här bloggen, men en sak har alltid kommit i vägen. Det är över ett år sen jag skrev något här senast, och jag har känt att om jag skulle återuppliva bloggen så skulle jag behöva skriva något om vad som hänt under den tiden. Det skulle ha blivit ett långt inlägg, något som jag varken haft motivation eller tid att sätta mig ner och skriva. Å andra sidan ser det ju inte så bra ut om man som bloggare har ett stort svart hål på ett helt år i sin blogg. Men nu är det exakt så det får bli. Jag tvivlar ändå på att några förutom mina närmaste (om ens dom) läser den här bloggen, och de vet förhoppningsvis vad jag haft för mig det senaste året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0